Запрошуємо Вас прийняти участь в бізнес-місії українських виробників харчової продукції, торгівельні оптові та роздрібні мережі та виробників устаткування на одну із самих великих виставок продуктів харчування «SIAL 2018», яка відбуватиметься з 21.10.2018-25.10.2018 року в м. Париж (Франція).
Тематики виставки:
Снеки та закуски; Делікатеси;
Здорове харчування; Кондитерськівироби;
Кава; Кулінарія;
Молочна індустрія; Морепродукти;
М`ясне виробництво; Овочі;
Органічна продукція; Харчові добавки;
Харчові інгредієнти; Риба;
Сири; Фрукти;
Хлібобулочні вироби; Шоколад.
Учасники бізнес місії матимуть змогу прорекламувати свою продукцію надавши інформацію про компанію в цьогорічному національному виставковому каталозі, прийняти участь у бізнес заходах запланованих українською делегацією, отримати прямі контакти іноземних партнерів, та представити свої пропозиції під час ділових перемовин.
Вартість участі в заході складає – 900,00 євро (проживання 2 ночі в отелі 3*BB, переліт Київ-Париж-Київ, трансфер, вхідний білет на виставку, розміщення інофрмації про підприємтво та продукцію в національному виставковому каталозі, можливість прикріплення персонального перекладача (безкоштовно за запитом компанії).
Компанія, яка бажає потрапити на сторінки національного виставкового каталог, незалежно від участі в бізнес-делегації може надати інформацію до 25.09.2010 року написавши запит на e-mail: soo-ird@ucci.org.ua, fesenko@iop.kiev.ua.
ДОДАТКОВО!
Під час виставки відбудеться B2B переговори між постачальниками та «баєрами» харчової продукції під назвою: Зустрінь «баєра» в Парижі.
Компанія учасник заздалегідь отримує змогу обрати організації для прямого спілкування та надання конкретної партнерської пропозиції під час заходу.
На даний момент на сайті зареєстровано понад 32 «баєри».
Як розпочати реєстрацію та як це працює?
Попередньо учасник має змогу ознайомитись із списком компаній «баєрів» та постачальників зареєстрованих на сайті.
Компанія, яка бажає зареєструватись:
1. Повинна перейти за посиланням : https://b2bsialparis2018.converve.io/ та створити свій профіль.
Зверніть увагу: необхідно максимально точно надати опис продуктів, виробничих можливостей та додати фото або брошури продукції .
2. Після реєстрації направляйте свій профіль «баєрам», для вивчення та формування спільної зустрічі.
3. Ви матимете змогу отримати відповідь від «баєра» щодо можливості проведення зустрічі та про її час за декілька днів до початку заходу.
4. Після отримання Вами згоди на Вашу адресу буде надіслано рахунок.
Зустріч з «баєром» - 200,00 євро/зустріч.
Зустріч з постачальником – 50,00 євро/зустріч.
На кожну зустріч буде відведено 45 хвилин.
Захід проходить за підтримки європейського проекту EEN – мережа європейських підприємств (COSME) та партнерських організацій консорціуму EEN Ukraine.
Програма бізнес місії у додатку до запрошення.
За додатковою інформацією пропонуємо звертатись за телефоном +38067 503 63 62 або за електронною адресою soo-ird@ucci.org.ua.